שעונים לגבר – מה חם היום ומה הולך להיות ב- 2022-2023?

שעוני גברים הם אביזר נצחי שלעולם לא יוצא מהאופנה. הם סמל לגבריות, כוח ויוקרה.

מה הכי חם ב-2022-2023? ובכן, קשה לענות על השאלה הזו כי יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות. מה שאנחנו יכולים לעשות הוא להסתכל על כמה מהשעונים הפופולריים ביותר לגברים בשנים הקודמות ולהבין לאן הרוח נושבת וגם להבין את הקונספט מאחורי שעוני גברים

שעוני גברים קיימים כבר הרבה זמן. הם תכשיט קלאסי שכל גבר צריך להחזיק

הטרנד של שעוני גברים הוא להיות פשוטים ואלגנטיים. ישנם סוגים רבים ושונים של שעונים לגברים שתוכלו לרכוש, אך אנשים רבים מעדיפים את המראה הקלאסי יותר, כמו למשל שעונים לגבר מבית קסיו.

קצת היסטוריה אופנתית

לשעונים לגברים יש היסטוריה ארוכה ועשירה. הם התפתחו מלהיות כלי לספר את הזמן עד להצהרה אופנתית.

בשנים האחרונות צצו שעונים המיועדים במיוחד לגברים. שעונים אלה הם לרוב גדולים יותר בגודלם ומגיעים עם תכונות גבריות כגון כרונוגרפים, שעוני עצר או טיימרים לספירה לאחור.

בשנת 2022, אנחנו סך הכל צפויים לראות יותר מאסיביות בתחום השעונים, יותר ברזל, יותר "גבריות" ועם זאת הרבה תכונות הייטקיסטיות. הפופולריים ביותר יהיו אלה עמידים למים ובעלי פונקציית אזעקה.

הקאמבק הגדול

שעוני גברים עושים קאמבק בשנים האחרונות. הם כבר לא רק אביזר אופנה. כעת הן מהוות חלק מהותי במלתחה של גבר, וזה לא נדיר לראות גברים לובשים אותן עם החליפות שלהם.

מלבד שעוני הזהב או הכסף המסורתיים, שעוני היי-טק פופולריים כיום גם בקרב גברים. אלה כוללים שעונים חכמים שיכולים להתחבר לטלפון שלך ולהציג התראות או עוקבי כושר שיכולים לעקוב אחר קצב הלב שלך, איכות השינה ועוד.

אמירה אופנתית

שעונים הם אמירה אופנתית. הם יכולים להיות סמל סטטוס או סתם אביזר שיתאים לתלבושת שלך.

בעתיד, לשעונים יהיו יותר תכונות  הייטקיסיטיות יותר. מחירי השעונים כבר יורדים אך לעומת זאת, יהיו להם כמעט את כל התכונות שיש לסמארטפונים כיום. הם יהפכו לחכמים יותר ומחוברים יותר לעולם הסובב אותם – עם דברים כמו GPS, יכולות מעקב אחר בריאות ותכונות חכמות אחרות.

יש מגוון עצום של שעונים לגברים לבחירתך וזה תלוי בך כדי למצוא את השעון המושלם.

ריכזנו רשימה של כמה מן השעונים החמים ביותר לגברים בשנת 2022

– ברייטלינג Navitimer 01 מהדורה מוגבלת

– שעון גברים של Rolex Oyster Perpetual Submariner

– שעון TAG Heuer Carrera Calibre 5

כמה מסוגי השעונים הפופולריים ביותר לגברים הם:

שעון עור: שעונים אלו עשויים בדרך כלל מעור או שילוב של עור וחומרים נוספים כמו מתכת. הם נראים אלגנטיים ומתוחכמים, וזו הסיבה שהם פופולריים בקרב אנשי עסקים.

שעון ספורט: שעונים אלו נועדו להיות עמידים, עמידים למים, עמידים בפני זעזועים וכו', מה שהופך אותם למושלמים עבור אלה שנהנים מפעילויות חוצות כמו ריצה או שחייה. בדרך כלל יש להם רצועת ניילון או רצועת סיליקון שניתן להתאים כך שיתאימו לכל מידה של פרק כף היד.

שעון כמתנה

שעונים לגברים הם מתנה פופולרית מאוד עבור אבות, בעלים וחברים. הם אביזר נצחי שתמיד בסטייל וניתן ללבוש אותו לכל אירוע.

שעון הוא אחד האביזרים הכי אישיים שתוכלו לענוד – הוא צריך לבטא את האישיות והטעם שלכם או של מי שמקבל את המתנה. לכן בחירת השעון המתאים יכולה להיות קשה, במיוחד אם אינכם יודעים מה לחפש. יש הרבה סגנונות שונים לבחירה: שעונים ספורטיביים, שעוני שמלה, שעונים קלאסיים וכו'.

אולי יעניין אותך גם

פאוץ לגבר
בלוג
אופנת הפאוצ'ים חוזרת בגדול – גם לגברים

פאוץ' לגבר הוא אביזר שהפך לחלק מהותי מאופנת הגברים ועכשיו הוא חוזר ובגדול כשאשר הפאוץ' מקבל במה רצינית בעולם האופנה בשנים האחרונות. המונח "פאוץ' לגבר" משמש גם לתיאור תיק קטן, ארנק או תיק גב קטן שגברים נושאים, אבל אנחנו נדבר בכתבה הזו על פאוץ' לגבר כמו איך שזה נשמע לכם.

קרא עוד »